musical dress 1

maandag 15 augustus 2016

Eentje op aanvraag

Eindelijk mag het jurkje dat daar al een maand in de kast hangt het zonnetje zien!
MILA is vandaag 3 jaar en viert dat in stijl.

De mama van Mila koos het patroon en het stofje zelf.
Het werd de Dear Prudence die ik hier ook al eens maakte.


Dear Prucence, Sewpony Vintage






Er werd een bijhorende kroon gemaakt,
de handleiding daarvoor kan je nog steeds hier vinden.





De locatie past perfect bij stoere Mila.


Dear Prucence, Sewpony Vintage



Dear Prucence, Sewpony Vintage



Proficiat Mila (en ook een beetje mama en papa natuurlijk)!!!



Dear Prucence, Sewpony Vintage


Zo, dat was het dan een beetje voor deze blog vrees ik...
Vanaf september zal er geen tijd meer zijn om te naaien en daarover te schrijven.
Er zijn vele dingen die nooit op de blog verschenen zijn.
Vele dingen die ik gemaakt heb voor andere kindjes,
misschien kunnen jullie dit eens op Facebook posten?


Bedankt om mij te volgen,
groetjes, Annelies.





Patroon: Dear Prudence van Sewpony
Stof: Mucical Animal Alphabet van Andrea Lauren bij Spoonflower
Effen stof en fournituren: Veritas


3 opmerkingen:

  1. ooooh, zo jammer, stop je ermee?? je hebt zo'n leuke stijl, en maakt zo'n toffe èn aparte dingen! Jammer! Maar ik begrijp het ook wel hoor, er kruipt toch best veel tijd in... Ik vind het voorlopig nog leuk, maar moet wel zeggen dat ik me wel telkens weer opnieuw bedenk dat zo tijdrovend is... ach ja, ik zie wel, zo lang de goesting er is :-) Ga je op die facebookpagina misschien nog foto's posten van je creaties? Want dan ga ik die wel volgen hoor ;-) In elk geval nog heel veel succes met alles, op creatief gebied, maar ook in het leven zelf natuurlijk... Tot ... en bedankt voor de vele leuke inspiratie die we hier mochten opdoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Barbara, ik ga vanaf september weer studeren. Full-time werken en studeren... van naaien komt niet veel meer in huis dan. Ik ga wel nog Lucie's eerste communiejurkje maken en post dat op fb. Bedankt om mij te volgen, Barbara. Ik vond het echt leuk dat je de teksten ook echt las :-p Groetjes Annelies (o ja, blogs lezen zal ik wel nog doen :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de studies dan. En ik kan Barbara alleen maar bijtreden... bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen