musical dress 1

vrijdag 28 augustus 2015

Er is er eentje jarig!

Joepie, alle kindjes mogen bijna weer naar school!
Ik denk dat veel mama's heel blij zullen zijn :-)
Seb verjaart op de 2de schooldag, de juf zal direct in actie mogen schieten om zijn kroon af te werken.
Omdat er al zoveel hemdjes in zijn kast hangen, wou ik een iets anders.
Het werd een 'gewone' polo, maar met feestelijke details!

Pako polo, La Maison Victor

Foto's nemen van Seb is een echte beproeving, waarom denk je dat m'n dochtertje hier meer op de blog verschijnt?!
Er moest iets zijn ter compensatie: hij mocht ook foto's nemen van mij, met het andere toestel.
En dan krijg je zo een foto's.  Een stralende glimlach, maar een toch ietwat rare pose.
Seb is zo een kereltje waarbij je bekaf bent als hij eindelijk in zijn bed belandt, maar hij is zoooo lief, een echte hartendief.

Paco polo, La maison Victor

Ik maakte de Paco polo van La Maison Victor (ja weeral),  In tricot, daar werk ik dus echt niet graag mee.  De stof is volgens mij te dun en daarom valt het wat 'flodderig', maar gelukkig heeft de polo een zeer goede pasvorm. 

Paco polo, La Maison Victor

Omdat het een verjaardagspolo moet zijn, heb ik hem wat feestelijker gemaakt met vlaggetjes.  
Daarbij heb ik zeer goed gekeken naar een bepaald merk, kunnen jullie raden welk?

Paco polo, La Maison Victor

Op de achtergrond zie je ons huis, waarin we volop aan het verbouwen zijn. 
Opa komt elke dag werken in zijn moestuin, een handige oplossing als er veel grond is, maar geen geld (voorlopig toch) voor een tuinhuis of terras.
Ook leuk én lekker zijn de zelf gekweekte groentjes.
Hij had heel wat werk om het er zo te laten uitzien, kijk maar eens hoe het er vorig jaar bij lag:



Gelukkig zijn we nu al een paar stapjes verder, maar er is nog véél werk.  Later meer daarover.
Nu volop genieten van m'n bijna 3 jarige peuterpuber!

Paco polo, La Maison Victor







Stof: alles van bambiblauw
Patroon: Paco polo uit La Maison Victor
Broekje: Imps & Elfs bij De blauwe kapitein






8 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag, Seb! Met jouw Paco Polo ga je zeker en vast stralen op jouw verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkige verjaardag! Mijn dochter Nora is op dezelfde dag geboren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Gelukkige verjaardag voor Seb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie shirt is het geworden!
    De vlaggetjes vind ik een pittig en kleurrijk detail.
    De foto's genomen in de moestuin, zijn passend bij Seb,
    die graag een handje toesteekt als opa bezig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk!!!!!!!! En hieperdepiep voor je kleine man!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie verjaardags-outfit! Hij zal stralen woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel allemaal!
    Evelien, ook een gelukkige verjaardag aan jouw dochter!

    BeantwoordenVerwijderen