musical dress 1

dinsdag 17 maart 2015

TOP-mémé

Mijn ma is nu op pensioen, maar vroeger was ze lerares snit en naad.
Enkele jaren geleden ging ik elke dinsdag op 'naailes'.  Ik denk dat ze toen de indruk had dat ik het nooit alleen ging kunnen (haha), maar niets is minder waar: oefening baart (toch een beetje) kunst.
Maar soms heb ik geen tijd om een groot stuk te maken, zoals deze jas voor Lucie:

Jackie jas van ienemiene

Een andere oma (die eigenlijk niet onze oma is, maar wel die van een zeer goed vriendje van Lucie) maakte er toen een muts en sjaaltje bij.

Deze week kregen wij een heel leuk pakje in de bus, een breisel van mémé's hand. Ik denk dat die niet wou onderdoen voor al die creatieve maaksels en dat vinden wij helemaal niet erg...

breisels


Super schattig toch?!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten